تولد خانومی مطلب ارسالی ازHamsari
خاطرات عاشقانه من ونفسیم
بهترین لحظه های من زیر سایه عشق تو
درباره وبلاگ


♥بــِسْم ِاللهِ الرَّحْمن ِالرَّحیمْ♥ وَإِن یَكَادُ الَّذِینَ كَفَرُوا لَیُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْر وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِین ♥♥♥♥♥♥ به صندوقچه خاطرات من ونفسیم خوش اومدین همنفسم:مهندس عمران من:دانشجوی پیراپزشکی عمر عشقمون:از زمانی که من 14 ساله و نفسیم 16 ساله بود الانم بعد از گذشت 7سال هر روز عاشقانه تر بهم نگاه میکنیم خاطرات اینجا رو تقدیم میکنم به تنها عشق زندگیم اینستامون:_manonafasiim_



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 24
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 25
بازدید ماه : 677
بازدید کل : 283106
تعداد مطالب : 162
تعداد نظرات : 1370
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
فافا

آخرین مطالب


 
5 تير 1392برچسب:, :: 23:34 :: نويسنده : فافا

امروز تولد خانومی بود حیف داره تموم میشه

صبح قبل اینکه برم پیش خانومی میخواستم اینجا پست بزارم ولی نشد گفتم الان بیام و تو آخرین لحظه های تولد عشقم ، تولدشو بهش تبریک بگم ولی قبلش میخوام بگم خانومم تو پست آخرش خیلی ازم تشکر و تعریف کرد ولی حرفی از خوبی های خودش نزد فقط میخوام یه نمونشو بگم که موقع تولدم  تو 2 3 روز کلاً شاید روهم 3 4 ساعت خوابیدو داشت برای تولد من زحمت میکشید ، به خاطر همه ی خوبیهات ممنون عشقم

تولدت مبارک زندگیه ی من ایشالا همیشه سالم و سر زنده باشی

کاش امروز هیچوقت تموم نمیشد...



نظرات شما عزیزان:

فافای تو
ساعت23:53---5 تير 1392
دوست دارم بیشتر از جونم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: